Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
Celem szkolenia jest przygotowanie osób uczestniczących w szkoleniu do samodzielnej pracy na stanowisku handlowca.
FORMA:
warsztaty, ćwiczenia indywidualne i grupowe
/ dyskusje / prezentacje.
Cel szkolenia
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji
w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego / sprzedawcy. Przygotowuje do samodzielnej pracy handlowca w zakresie sprzedaży i obsługi klienta jak również pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat sposobu pozyskiwania klienta i organizacji sprzedaży.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
- zna zadania na stanowisku handlowca
- zna etapy przygotowania prezentacji
- zna cechy – pochwały- korzyści sprzedawanych towarów i usług
- ma wiedzę nt. przewagi oferty na rynku
- rozumie jak przygotować kartę do kontaktu z klientem
- zna elementy analizy rynku
- ma wiedzę nt. budowania pozytywnego wizerunku i pozytywnego nastawienia w swojej pracy
- ma wiedzę w zakresie sposobów pozyskiwania klientów i organizacji sprzedaży
- zna proces organizacji sprzedaży – jego etapy
- zna elementy planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- zna podział potencjalnych klientów i ich potrzeby
- ma wiedzę nt. budowania baz
- rozumie jak przygotować się do rozmowy z klientem
- zna metody pozyskania klienta
- ma wiedzę nt. tego co robić aby nie stracić pozyskanych klientów
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
- opracowuje prezentację / ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- rozróżnia profile klienta
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- opracowuje kartę do kontaktu z klientem
- posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów budowania pozytywnego wizerunku
- rozwija własne predyspozycje do sprzedaży
- opracowuje plan strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
- rozróżnia potrzeby klientów
- wykorzystuje informacje dotyczące lejka sprzedażowego we własnej firmie
- opracowuje plan rozmowy z klientem
- rozwija własne predyspozycje dotyczące pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę handlowca
- wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
- wykazuje motywację do budowania baz klientów
SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia
LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 16 godzin dydaktycznych
Maksymalna liczba Uczestników: 8
WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013
CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015
ZNAK JAKOŚCI MSUES
Grupa docelowa
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
Program
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję
2. Cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż
3. Słowa – frazy – kim jestem i czym zajmuje się moja firma?
4. Przewaga oferty nad innymi ofertami
5. Jak przekonać klienta aby współpracował z moją firmą
6. Co to jest prezentacja pozycjonująca
7. Karta przygotowania do kontaktu z klientem
8. Profil klienta – identyfikacja
9. Analiza rynku
10. Cechy i predyspozycje do sprzedaży w pracy handlowca
11. Pozytywny wizerunek – elementy występujące w handlu
12. Moje pozytywne nastawienie i moja motywacja jako handlowca
13. Proces organizacji sprzedaży – jego etapy
14. Przygotowanie do pozyskiwania klienta – elementy „układanki” planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów
15. Pula potencjalnych klientów i ich potrzeby – podział
16. Budowanie baz
17. Planowanie rozmowy z klientem: przygotowanie do rozmowy z klientem
18. Metody pozyskiwania klientów
19. Lejek sprzedażowy
20. Dlaczego klienci odchodzą?
Certyfikaty
tak - zaświadczenie dla każdego Uczestnika
Prowadzący
Pani IWONA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne.
W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Harmonogram
szkolenie trwa 2 dni szkoleniowe (w trakcie szkolenia zapraszamy na lunch i przerwy kawowe)
Informacje organizacyjne
Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.
karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl
Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.
Dane kontaktowe:
Mati Consulting szkolenia
www.szkolenia-mc.pl
tel. 61 28 28 766, tel. 600 43 33 71
e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Terminarz szkolenia
- 2024-11-28 do 2024-11-29 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
- 2024-12-05 do 2024-12-06 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
- 2025-01-10 do 2025-01-11 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
- 2025-01-20 do 2025-01-21 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 1290 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1290 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
- 1990 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4800 zł - Akademia handlowca (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4550 zł - Zarządzanie czasem - czyli planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1280 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Czas trwania: 2 dni
Cena: 2180 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska